שכפול שלט לרכב

שכפול שלט לרכב עשוי להיות עניין חשוב ואסור להזניח אותו, כמו שכן השלט נותן חלק יעיל וחיוני ובלתי נפרד ממערכת הנעילה והאבטחה של הרכב שלכם.
במקרים בהם שלט הרכב מתקלקל, נאבד או נשכח ניתן להשתמש בשירות זה ולהיעזר בנו!

בדיוק בנקודה הזו אנחנו נכנסים לתמונה. אנו במפצחי המנעולים מספקים שירותי מנעולנות לרכב במחירים נוחים ובמקצועיות חסרת פשרות. במקרים הדורשים תיקון והחלפת סוויץ' או שחזור ושכפל מפתח ושלט לרכב, אנשי המקצוע שלנו מוכנים ומזומנים לבוא לעזרתכם.

השירות שלנו כולל עבודות תיקון, שכפול ושחזור שלטים לרכב בפריסה ארצית.

מתי יש צורך בקידוד שלט לרכב?

שלט רכב תקין הוא חיוני עבור נוחות וקלות השימוש ברכב.
שלט שאיננו עובד כראוי עשוי להיות מטרד עבור בעלי רכבים, שכן הוא מקשה על הדבר הבסיסי ביותר – פתיחת הרכב כאשר נכנסים אליו ובעת נעילת הרכב כאשר יוצאים ממנו.

לעיתים אנו נקלעים למצבי חירום שבהם "נתקעים" ללא שלט או עם שלט שאיננו עובד. דבר זה יכול להיגרם כתוצאה מנזק, בלאי, אובדן, גניבה או שכחת המפתח ברקע קריטי. שירותי פריצה לרכבים ומנעולנות הרכב שלנו מיועדים בדיוק עבור כל אותם מקרים בלתי צפויים שמשאירים אתכם עם צורך דחוף לשלט חלופי.

שכפול שלט לרכב עשוי להיות שימושי גם במקרים בהם אנו מעוניינים לתת מפתח לבן משפחה נוסף שמשתמש ברכב. ככלל, מומלץ לבצע שכפול מפתח לרכב כצעד מניעתי, ולהשאיר שלט רזרבי בבית לכל מקרה שלא יהיה. חשוב לזכור ששחזור מפתח לרכב הוא דבר יקר בהרבה משכפולו, ולכן רצוי להקדים תרופה למכה ולשכפל שלט ספייר לרכב.

כיצד נעשה שכפול שלט לרכב?

שכפול שלט לרכב נעשה על ידי העתקת הקידוד הפנימי של השלט הישן והתאמתו לשלט החדש.

בכל הנוגע לקידוד שלט רכב, כלל האצבע הוא שככל שהמפתח הוא מסוג חדיש ומשוכלל יותר, כך התהליך מורכב יותר, יקר יותר  ואורך זמן רב יותר. אנו נשמח לעשות את שירות זה במהירות יעילות וזמינות לכל חלקי הארץ!

Scroll to Top