התקנת מנעול ביומטרי

התקנת מנעול ביומטרי חכם עם טביעת אצבע לדלת בכל אזורי הארץ (מחירים נוחים)

אמצעי הנעילה שמשמשים לאבטחת הבית והמשרד רק הולכים ומשתכללים עם הזמן. כיום כבר אין שום צורך להסתפק במנעול שנפתח על ידי מפתח פיזי רגיל וניתן למצוא מנגנוני נעילה חכמים יותר דוגמת מנעול ביומטרי שמזהה את מי שמורשה להיכנס על סמך טביעת האצבע שלו. על סוג מנעול זה על שלל דגמיו המתקדמים ודרכי ההתקנה שלו, תוכלו לקרוא בשורות הקצרות שלפניכם.

מנעול חכם?

מנעול חכם הוא מוצר שלא מגיע בצורה הסטנדרטית שכולנו מכירים אלא טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת את פתיחת ונעילת הדלת באמצעות מספר מנגנונים שנבחרים על ידי המשתמש. המנגנון יכול להתבסס על טביעת אצבע, זיהוי עיניים, שלט, קודן לדלת וכו'.

מה זה מנעול ביומטרי?

אחד מסוגי המנעולים החכמים הנפוצים ביותר הוא המנעול הביומטרי. סוג זה של מנעול מאפשר את פתיחת ונעילה הדלת ללא צורך במפתח פיזי אלא תוך כדי זיהוי מאפיינים פיזיים ייחודיים של המשתמש.

המנעול הביומטרי הפשוט ביותר הוא זה שכולל משטח לקריאת טביעת אצבע, כאשר רק מי שמוגדר במערכת מסוגל לפתוח את הדלת ואילו אחרים יהיו מנועים מלעשות כן. ישנם גם מנעולים ביומטריים מתקדמים יותר כגון מנעול שסורק את העיניים ומזהה רק את מי שמורשה להיכנס.

חושבים שהגיע הזמן להחליף את מנעול הדלת המיושן? צרו קשר.

התקנת מנעול טביעת אצבע לדלת כניסה – כיצד הדבר נעשה?

שרוכשים דלתות חדשות, ניתן לבחור שהן יגיעו מהחברה ביחד עם המנגנון הביומטרי באופן מובנה.
כל חברה נוהגת לספק את המנעולים הביומטריים שלה (פלדלת, וכו') .

אלא שכאשר מעוניינים לשדרג דלת כניסה קיימת ולהחליף למנעול ביומטרי, הדבר הופך למשימה הרבה יותר מורכבת שמחייבת הזמנת מנעולן.

המנעולים מתאימים לרוב הדלתות הם של חברות כמו מולטילוק או רב בריח אך כאשר קיימת דלת ממותגת כמו פלדלת או רב בריח, ניתן להתאים גם את המנעולים הביומטריים שלהם.
ההתקנה צריכה להתבצע בזהירות ועבודה נכונה והמנעולן צריך להחליף את כל מנגנון הנעילה של הדלת מבלי לפגוע בה ולהכניס את הפירזול של המנגנון האוטומטי בצורה הנכונה.

כלומר, התקנה של מנעול טביעת אצבע לדלת כניסה לבית או למשרד היא עניין שלא כולל רק את הוצאת הצילינדר, מה שמחייב עבודה מקצועית ביותר של המנעולן שתבחרו בו.

כיצד פועל מנעול לטביעת אצבע?

העיקרון שעל פיו מנעול טביעת אצבע לדלת עובד הינו פשוט למדי.
מה שצריך לעשות על מנת לפתוח את הדלת או לנעול אותה הוא להניח את האצבע במיקום המתאים ולחכות שהמערכת תזהה אותו במאגר.

במצב של זיהוי הדלת תיפתח ובמקרה הנגדי לא תהיה שום אפשרות להיכנס.

יתרונות המנעול הביומטרי

  • ניהול מתן הרשאות בצורה קלה ונוחה (עד לרמת המנקה או המטפלת וגם לצרכים חד פעמיים של אנשי מקצוע אחרים) ללא צורך בהענקת מפתחות שיכולים להגיע לידיים הלא נכונות.
  • אין צורך להגיע עם מפתח פיזי לכל מקום כך שאין סכנה שתשכחו אותו או שילך לאיבוד.
  • שימוש קל ונוח על ידי כל אחד, כולל מבוגרים ובני נוער(ילדים).
  • אבטחה גבוהה יותר, שכן מי שאין לו הרשאה יתקשה מאוד להיכנס למתחם.
  • מנגנון אוטומטי שאינו מתקלקל עקב שימוש לא נכון.
  • התקנה נוחה יעילה וזולה.

קיימים גם מספר חסרונות של מנעולי טביעת אצבע אך הם מועטים ביותר.
החיסרון הגדול ביותר הוא זה שקשור למחיר שהינו גבוה בהרבה ממפתח פשוט רגיל.
בנוסף, במידה והמנגנון מתקלקל ,לא ניתן לעבור דרך הדלת במידה ואין לכם מפתח רזרבי רגיל.

סוגי מנעולים ביומטרים-בישראל

בישראל ניתן למצוא מספר סוגים של מנעולים ביומטריים לבחירה. חלק מהמנעולים פשוטים מאוד וכוללים סריקת טביעת אצבע וחלקם האחר לא.

המנעולים המתקדמים יותר מסוגלים לבצע את הזיהוי גם באמצעות סריקת עיניים וסריקת קול.
ישנם סוגי מנעולים שמגיעים גם יחד עם אפליקציה או אתר אשר מאפשר לנהל את הרשאות הכניסה מרחוק ואף לפתוח את הדלת דרכה במקרה הצורך.
היתרון של העניין הוא שניתן להעניק הרשאה לאדם מסויים גם כאשר אינכם נמצאים באזור, למשל במקרה שברצונכם שהמנקה או בעל מקצוע אחר יוכל להיכנס באופן חד פעמי למתחם.

יש לציין כי חשוב מאוד לבחור את המנעולים החכמים הללו בהתאם לסוג הדלת שברשותכם. כך למשל, קיים הבדל בין מנעול חכם לדלת רב בריח או פלדלת לבין סוגי דלתות אחרות, דבר שיתבטא גם במורכבות ההתקנה של המנעול.

Scroll to Top