פריצה/החלפה מנעול תיבת דואר

שרוצים לבצע החלפה או פריצה של מנעול תיבת דואר, חשוב לפנות אל חברה מקצועית כמו מצפחי המנעולים. החברה מציעה שירותי מנעולנות וחשמלאות בפריסה כלל ארצית, וזאת על ידי מנעולנים מוסמכים ומורשים. באילו מקרים תזדקקו לשירות הזה וכיצד מנעולן מקצועי יבצע את ההחלפה או הפריצה?

מתי הכרחי החלפת מנעול לתיבת דואר?

תיבות הדואר צריכות לשמש אותנו לאורך שנים רבות, אבל יש מספר תרחישים שבגללם נאלץ להחליף או לפרוץ את מנעול תיבת הדואר שלנו:

✔️ מנעול של תיבת דואר לא נפתח – זהו התרחיש הנפוץ ביותר שמעיד על מנעול תיבת דואר תקול. אתם מכניסים את המפתח למנעול אך לא ניתן לסובבו או שהוא מסתובב "על ריק" ולא נפתחת התיבה.

✔️ מנעול של תיבת דואר שבור/סדוק – התופעה רווחת יחסית בקרב מי שנוטה להשתמש בתיבת הדואר שלו על בסיס יום יומי כגון משרדים ועסקים שונים. פעולות הפתיחה והסגירה התכופות של התיבה עשויות לגרום לשבירת המנעול עם הזמן. במקרים אחרים המנעול יכול להישבר עקב שימוש לא נכון במפתח, שימוש אגרסיבי או ניסיון פריצה.

✔️ מעבר בית/משרד – במקרה שכזה, בוודאי שלא תהיו מעוניינים שאדם שהשתמש בתיבת הדואר שלכם בעבר, עדיין יחזיק במפתחות שמתאימים עבורה. במקום להחליף את כל תיבת הדואר, תוכלו להחליף רק את המנעול ולהיות רגועים לגמרי.

✔️ אובדן מפתחות – המפתחות של תיבת הדואר הלכו לאיבוד ולא דאגתם למפתח ספייר? לא ניתן יהיה לשכפל מפתח נוסף ותצטרכו להחליף את המנעול בתיבה.

איך מחליפים מנעול של תיבת דואר והאם ניתן לעשות זאת לבד או שעדיף לקרוא למנעולן?

מכך ניתן להבין כי החלפת מנעול לתיבת דואר כמו גם פריצה של המנעול, הן פעולות שניתן לבצע באופן עצמאי.

מנעולים של תיבות דואר הינם פשוטים מאוד שכן הם אינם אמורים לספק את אותה רמת האבטחה הנדרשת מדלתות אחרות, כמו דלתות הכניסה לבית.

כמובן שהעדיפות היא לפנות בכל זאת אל מנעולן מורשה ולא לקחת סיכונים.
למה?
מאחר ורק מנעולן בעל ניסיון יוכל לדעת איזה מנעול מתאים לתיבת הדואר שלכם במדויק, הוא יוכל לפרוץ את התיבה מבלי לפגוע בה או במנגנון הנעילה שלה, ויבצע את ההתקנה בצורה מושלמת כך שהתיבה תיסגר ותיפתח בצורה חלקה.

כמו כן, במידה וקיים דבר מה חשוב בתיבת הדואר שלכם והעניין אינו סובל דיחוי, מנעולן מקצועי ורציני יוכל להגיע אליכם בתוך כמה דקות עם כל הציוד הדרוש, וימנע מכם לחץ מיותר ואת הצורך לאלתר אביזרי פריצה שעלולים לפגוע בתיבת הדואר שלכם לגמרי.

כשפונים אל מנעולן מסויים על מנת לבצע החלפה או פריצה של תיבת דואר בבית או בביניין, חשוב לבצע זאת יחד עם איש המקצוע באופן חכם ונכון.

יש לוודא כי האדם שאתם פונים אליו או החברה אכן עברה הכשרה שמאפשרת להם לעבוד בתחום ואף מחזיק בהיתר ראוי לכך מטעם משטרת ישראל.

Scroll to Top